十日‧兩隻

今天再度預約了主診牙醫,原先打算是幫我的門牙杜牙根,但十日前已經剝掉,那今天應該是幫我鑲回一隻新的門牙,幫它造模和配色,但可惜的是,醫生說他們未有那麼快可以造好,現在實行了5天工作,起碼需要3星期的時間。

那麼我問醫生:「咁!今日做咩好?」

「咁我今日就幫你詳細檢查牙齒啦!」

我一打開口,醫生突然想起:「係啦!今日就幫你剝智慧齒啦!見你的智慧齒都係時候要剝啦!蛀晒啦!你都好野,蛀成咁你都忍得痛,不如今日唔幫你打麻醉針剝牙啦!」

「吓!醫生,唔好玩啦!又剝牙?10日前先比你剝左隻,今日你又想再剝?」

「你點都要剝嫁啦!到時你再排期要等年半,你自己諗啦!」醫生加強語氣﹒﹒﹒

「咁!好啦!不過要打麻醉針!」我死死地氣﹒﹒﹒

醫生又開始拿起銀色粗粗的大型工具放入我口腔,以我十日內剝兩隻牙的經驗,見慣不怪,只希望一切順利,不要在我口腔搖來搖去就好了。但不幸也總是離不開﹒﹒﹒

「先生,你的牙齒已經弱晒!我而家要將佢分屍,才把佢逐隻牙腳挑出來!」

「醫生,你話點就點啦!不過最緊要快!」

卒之用了5分鐘的時間完成,醫生也出了一身汗呢!

最後我多謝醫生之餘,我還向醫生講:「我真的以後唔想再見你了!見親你就要剝牙!」

醫生笑著答我:「我都唔想見到你呀!次次都搞到我出晒汗!不過下次見你係鑲牙,咁!我地仲見唔見丫!」

「醫生你好野,下次我一定準時到!」

我想,這位醫生很快便成為我的好朋友!哈~

經過了這幾次的經歷,我可以肯定地和大家分享,剝牙是唔痛的,可能打麻醉針時還要痛,不過剝牙的過程相當難受,要作好心理準備。事後當麻醉劑過後,都會有一兩天痛,但相比蛀牙的痛少得多,不過在進食時就要小心,進食後一定要漱口,保持口腔及傷口清潔。

6 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published.