局內奇緣…

局內奇緣昨日由區議員帶領的朋友來参觀我們的消防局, 很自然地我也成為了帶隊的其中一員, 每一次也總是很期待的, 期待著一位靚靚的老師或許是一班 廿多歲的女生, 這些無聊的想法只是想給自己一些推動力吧! 其中有一次的局內奇緣…

“消防員哥哥可以和我們合照嗎?” 可以… 冇問題!
“我們如何比返 d 相你呀?” o我! 你地可以寄回消防局的!
“咁! 你有冇 e-mail?” o… e-mail 係 [email protected]
“咁呀! 有冇 msn 或者 icq 呀? 有 d 關於消防既野想問你呀!” o我… msn 係 [email protected] (e-mail 唔可以問嗎? < 這句當然冇講出口!)
“咁! 不如比埋電話我丫, 我唔係成日都可以上網的! 平時見唔到你上網都可以打比你 ma!” o我… 咁你記低啦 95033321 (唔係成日上網又問我 msn?)

那一晚她真的打了給我, 我們還傾了 45 分鐘, 但結果是… 初頭的 5 分鐘是問關於我的東西, 尾後的 40 分鐘全都是問我師兄的… 唉! 空歉歡喜一場…

2 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published.