消防員不為錢所動!

今天在蘋果日報看到一篇文章,轉載如下:消防員的工作是保護市民的生命財產,重大使命背後,薪金津貼、工時及晉升機會等與上班一族無異,救人救火時卻要「搵命搏」。網民「HAHAHACHANKIN」在消防世界討論區中貼題:「如果有一份月薪較消防員多一萬元,工作時間一樣,朝九晚五,晉升毋須等過十年,你會不會走?」

網友「WONGCHIKIN28」率先回應,坦言:「想做消防員預了人工唔會有咩突破,一早已有心理準備。」「夢想消防員小天 」附和:「我都唔會走呀!因為做消防員已經係我人生的理想。」「STONE6092」認同:「入得去我就唔會出來!我要完成 最大理想!」「sing152021」表明心跡:「我都唔會走吧!如果考到入去,我就預了一世啦!」「Qoo」也來和應:「我都係!除非冇左個D衝勁啦!」「YP665」較為現實:「返一日工、放兩日假,當然唔會走!」「hahahachankin」笑言:「計埋大假之類唔止咁少!」

「人既價值觀會變」不過,「HIN1018」卻很無奈:「睇下你係做前線定 control,前線都唔會走,但 control 好難講,因為壓 力真係好大,做救護 control 仲慘,一日千幾個 call( 召援)!」「KEVIN.CHUI」同意:「人既價值觀會變,第時結左婚,生左仔,年紀大個陣,諗既野又會唔同,到時唔係個個都可以企硬唔要錢及前途!」

其實我們也會為錢所動,有誰不想做李嘉誠,只是每個人要走的路不同吧!每一年我們也有很多師兄弟,為了金錢和前途而去進修,希望有一天能成為消防隊長呀!

Leave a reply

Your email address will not be published.